aktiviteter

VBK:s årsmöte äger rum den 6 mars Via Teams
Årsmöteshandlingar, se under NYHETER/INFO

strandstädning

Väjerns kustremsa behöver städas årligen. Det hjälps vi åt med vår och höst. Vi träffas vid klubbstugan för detta trevliga arrangemang. Detta är en aktivitet i samarbete med Idrottens miljöorganisation STÄDA SVERIGE

Teknikträff - översyn av flytvästar

Styrelsen tittar på en teknikträff för 2022.

Nästa Arbetsdag i hamnen

Medlemmarna hälsas välkomna lördagen den 17/9-22 till lite praktiskt  arbete med klubbstugan och förrådet inför sommaren. Vi kommer att städa kustremsan i samband med arbetsdagen..  Vi tar naturligtvis en fika i anslutning till arbetet. Väl mött!

båtutflykt

Båtklubbens årliga utflykt. Då är datumet bestämt den 15 augusti åker vi ut en sväng på sjön.

Båtklubbensdag

Var i år igen en mycket trevlig tillställning. Vi återkommer med ett nytt kalas 2023! =)

våra onsdagsträffar

Varje onsdag kl. 19.00 i ses vi i klubbstugan för lite trevlig samvaro med kaffe. Det kan bli bildspel eller någon föreläsning. Temakvällar annonserar vi om i förväg via mail. Välkomna!