2020

I lördags fixade vi i och runt klubbhuset, båtarna är upptagan och ligger säkert inför höst/vinter. Vi fick hängt upp en ny markis vid altanen och högtryckat ner vid upptagningsrampen där den nya bommen ska upp mm. Vi var drygt ett tiotal som fixade med detta. Vi tackar ödmjukast för hjälpen!

Etiketter: arbetsdag

Då har vi gått igenom alla förslagen som vi fick in från krabbtävlingen i somras och vi fastnade för Bianca, ett namn som vi tycker har anknytning till Väjern, kul!

Detta fina förslag fick vi av Tim Johansson.

Etiketter: bianca segelbåten

Kräftskivan som vi normalt har i september varje år kommer inte att genomföras i år då vi fortfarande lever med Covid, vi hoppas att det ser bättre ut inför nästa år och hoppas vi kan genomföra den då.
MVH

Etiketter: kräftskiva

Tack för en fantastisk uppslutning under strandstädningen. Vi lyckades med att nästa fylla en 20 fots container i år igen. Vi tackar allra ödmjukast de 45 personer som deltog och gjorde detta till en fantastiskt aktivet trots rådande omständigheter. Bilder på städningen finns nu i galleriet.

Etiketter: standstädning

Nu ligger det ut lite bilder från stromen den 10/2 för er som inte va i Väjern se "Bildgalleriet"

Etiketter: storm

Årsmöteshandlingar 2024